Puuh!

Nu är ja äntligen klar, eftersom ja är allmänt kass på designer så blev den väl inte så häftig, är mest glad för att det är nånting nytt. :) Fast det som jag tycker är jobbigast att bestämma hur man vill ha det, färger osv.
Idag så har jag ialla fall varit på älgsjön med Henke, Clara och Linde, de va väldigt trevligt måste ja säga! :) Fick åka ett par varv på banan i Henkes lilla skalbagge också, hehe.
Men det va ganska kallt och dum som ja va så hade ja självklart glömt halsduken hemma, typiskt!
Så nu funderar ja på om ja ska orka hoppa ner i badet en sväng, eller om ja ska lägga mig i soffan och läsa min nya tidning som ja fick igår och ta en snabb dusch sen istället, förmodligen så blir det de sista alternativet. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0