Slö..

Har haft 2 riktigt slöa dagar nu, och det har varit riktigt skönt om ja ska vara ärlig.
Men i morgon så tänkte ja ta tag i lite saker, typ lägenheten som ser ut som 7 svåra år. Skulle behöva måla naglarna, som ja målade svarta till nyårsafton, så dom är inte heller direkt vackra just nu!
Men vart finns orken, ialla fall till att städa? Blä va tråkigt!
Har lite beslutsångest över om ja ska gå på nelly eller inte på lördag, men känner jag mig själv rätt så kommer jag förmodligen stå där utanför och köa precis som ja gjorde förra året. :P
Men först så ska ja fortsätta mitt och min snyggings serie-maraton som vi håller på med. Lite nördigt, ja vet, men de skiter man väl i! ;)
Over and out


Glömde ja säga hur mycket ja LÄNGTAR till sommaren? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0