Going down

Nu har ja precis kommit hem från en timmes runda i spåret med pappa, känner mig lite halvt slut just nu! Men det är grymt skönt att komma ut och röra på sig också tycker jag! 
Har ju gått segt med viktnedgången på sistonde, har ju "fuskat" en massa och motivationen har inte riktigt funnits där. 
Men nu så har jag passerat 10kg, alltså vad jag har gått ner. ;) Och det känns jätteskönt! Så nu ska ja ta nya och friska tag och satsa på att gå ner 10 till. 
Mitt största mål är ju att väga ungefär lite mycket som ja vägde när jag och Henke träffades, eller målet är väl mest att komma i samma kläder som då. Bryr mig inte om vikten lika mycket egentligen, men det är ju skönt att kunna väga sig också eftersom man då kan känna sig väldigt duktig och få mer motivation när man ser att kilona minskar. :)

Men nu ska ja gå och käka lite frukost/lunch, ta en dusch och sen måste ja verkligen börja plugga! 

Over and out





Kommentarer
Postat av: syster

vad bra du är!! =)

2011-07-04 @ 20:55:24
URL: http://trerumochkok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0