Rock on

Det är ju Getaway den här helgen som alla vet. Så jag har haft fullt upp med att lyssna på band och bara haft det bra! 
Ikväll är det sista kvällen och första bandet vi ska se är Dia Psalma, kommer bli skitkul. Sen ska vi grilla lite med Nattha och Filip innan vi drar ner igen och kör fullt ut! 
Ska ta med mig kameran ikväll och försöka komma ihåg att knäppa kort. :) Men nu måste ja fortsätta försöka snygga till mig lite, ska va där nere kl.18.00 och måsta hinna platta håret, sminka mig och lite andra saker innan det är dags. :)

Over and out

Ps. Rubriken är lite i Natthas ära också måste ja tillägga. ;) Haha

Kommentarer
Postat av: Sabina - Mamma till Naomi <3

Kan fixa det. Har ju bara målat den gråa, men lär ju visa den fula tapeten som vi har nu, eller färgen är ju ganska fräsch men det är fullt med fula märken. Var ju världens jäkla fettfläck på den väggen vi måla grått på. Men I promise det kommer bild när vi är klara med alla väggar :-D

2011-07-09 @ 19:46:43
URL: http://fakkfeejz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaaaviiisst :D

Tack så jätte mycket, det får jag nog :)

2011-07-10 @ 15:40:47
Postat av: nattha

ROCK ON!!! ;D

2011-07-11 @ 00:11:48
URL: http://natrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0