:)

Godmorgon!
Idag så ska jag börja dagen med att plugga tänkte jag, den duscha lite och efter det åka ner på stan och fixa lite grejer. Ska nog säka lite nya kurser idag också, har hittat 2 stycken som verkar jätte-intressanta faktiskt, så ja hoppas verkligen att ja kommer in på dom!
Vaknade kvart i 7 imorse av mig själv, men drog mig till 8 eftersom ja inte hade nån större lust att kliva upp såå tidigt.
Jag och Älsklingen åkte på hemligt uppdrag till Sthlm igår, kul att få komma iväg en sväng! :) Hehe
Men innan jag gör nåt annat så ska ja ställa mig och göra lite frukost, idag blir det våfflor! :D Mums!
Over and out

Slänger in lite Britney också, så blir man lite extra glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0