Onsdag

Ligger fortfarande i sängen och slöar, hehe. Men vad gör det när ja lika gärna kan ligga här och plugga. Måste kolla klart på en film som ja inte hann se igår eftersom ja råka prata med Therése i över 3 timmar. Hehe, Tur att vi båda har halebop!
Verkar iaf som att hon kommer hit på redan på fredag, wihoo! ;) Ska bli så kul, kul kuul! Haha
Va duktig och planterade om typ alla mina små plantor igår också så dom ska bli stora och starka! :P
Just ja, måste verkligen smörja in min skinnjacka idag också så ja kan använda den till helgen om det blir fin-väder! 

Men nu ska ja gå ut med lilla Donnis så ja kan sätta mig och plugga gärnet sen (läs kolla på film, haha).

Over and out


Mina små läckerbitar, hehe

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men lilla rara du, det här är första gången du får 8000 så försök inte. Innan så har du inte haft nå pengar och ni har knappt haft råd att betala hyran. Du kanske borde tänka på att inte öppna det där kakhålet alltför ofta. Jag lever absolut inte på min pojkvän och kommer inte att göra det heller. Men jag kan inte rå för att jag är bortskämd, inget jag sticker under stolen iallafall. Du är skyldig Clara en massa pengar, allt du har lånat och snyltat. Ge tillbaka dom om du nu har så jävla mycke pengar. Hon har sagt till dig vad du är skyldig henne och för vad. Så då är det väl bara att betala. KYSS OCH SMEK!

2011-03-30 @ 12:33:32
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men oj, vågar du inte ha kvar kommentaren ? Rädd för att folk ska få veta hur falsk du är eller. Betala tillbaka till syrran, du säger ju själv att du har en massa pengar. Då är det väl bara att betala, inge krångel alls. KYSS OCH SMEK!

2011-03-30 @ 13:30:18
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag lever inte på någon. Jag har inga räkningar eller utgifter så jag behöver inte leva på någon annan. Jag vet mycket väl att ni knappt har haft råd att betala hyran, att ni har varit försenade. Tänk på vad du har sagt själv lilla gumman. Och hur kan du ta upp mig i det hela när det handlar om att du inte har betalat Clara. Nej jag är inte skyldig henne 14000 det är faktiskt 15000 och det är redan fixat. Det finns mycket du inte vet. Så dra igen kakhålet eller stoppa in nått så det blir tyst. Betala tillbaka hennes pengar och sluta skicka en massa annat folk att göra ditt skitgöra. Feg är vad du är. Att du ens drar in Nattha när du hela tiden sitter och snackar en massa skit om henne, hur moget och vuxet är det egentligen. Du kanske borde börja stå för dina åsikter istället för att vända kappan efter vinden!

2011-03-30 @ 15:14:47
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: Therése

FNISS ;)

2011-03-30 @ 16:13:36
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0