Plugghäst ;)

Idag så har ja varit på bo-mässan (Tror jag den hette) med Mamma och Pappa. Men vi blev rätt besvikna och va inte där särkilt länge, så då åkte vi ut till Ove Jansson istället så Mamma fick shoppa lite till lägenheten.
Nu sitter jag hemma och har precis gjort klart min första "assigment", haha. Ska egentligen börja i morgon men tänkte att det va lika bra att passa på att plugga nu när jag är ensam hemma och det är lugnt och skönt! :) Ska verkligen satsa på att få ett bra betyg på den här kursen, och det är väl lika bra att plugga för fullt när ja fortfarande tycker att det är kul. ;)
Men nu ska ja välja ut en bok på engelska som ja ska läsa och i slutet på kursen recensera.
Over and out


Pluggis, And I like it! ;) Haha

Kommentarer
Postat av: Clara

Klart du kommer få ett kanon bra betyg ;)

2011-03-06 @ 18:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0