Sådär

Nu har jag skrivit klart min recension inför redovisningen i morgon. Duktiga mig! Hehe Är lite nervör men ja tror det kommer gå jätte bra! :)
Har ju kört GI nu hela veckan, har gått jättebra måste ja säga. Är bara lite svårt att veta i början vad man kan ha för tillbehör istället för det gamla vanliga pasta, ris och potatis.
Ska nog plugga en stund till och ganska mycket i morgon så behöver jag bara göra ett prov plus närvaroprovet såklart på fredag och sen kan ja städa och fixa resten av dagen.
Men nu ska ja nog gå och smörja in min jacka medans ja kommer ihåg det som ja fortfarande inte har gjort, haha.
Over and out


Jag och läckerbiten Therése som stylar mitt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0