Snart dags för en ny vecka!

Den här dagen har gått alldeles för fort, skyller på att sommartiden gjorde att vi sov för länge, haha.
Har inte gjort mycket alls idag faktiskt, mest varit hemma och slöat, men det kan ju vara skönt ibland också.
Va på middag hos Mamma och Pappa också, mums mums! :)
Funderar på om ja ska försöka mig på GI nu, har ju så himla dålig självdisciplin va det gäller sånt där, men men. Tänkte att ja skulle börja försöka med 5 dagar för att se hur det går. Det som är svårast är tillbehören tycker jag, men ska googla runt lite så kommer ja säkert på nånting. :)
Beach 2017 Here I come! (Lite så känns det just nu, haha)
Men nu ska ja nog gå och sova så jag orkar upp i hyffsad tid i morgon, har sjukt mycket plugg som ja måste göra den här veckan!

Over and out


Vill komma i mina skinny-jeans nån gång igen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0