Freedag!

Idag är det fredag som ni förmodligen redan vet! ;) Idag så ska ja plugga en del, som ja gör typ varje dag nu för tiden iof. Och efter det så ska jag försöka få med Henke på nå kul hade jag tänkt.
Va ut med Donna för ett tag sen, och shit vad de blåser, usch och fy! Men snön har ju ialla fall börjat försvinna och det är ju huvudsaken!
Igår så spenderade jag kvällen ute i Valbo hos Amanda (va där i förrgår också) med henne och Gabriella framför BB. De va mysigt måste ja säga, fick en massa god frukt också, de gillas! Haha
Kom in på lite nya kurser idag också, jippie, känns skitbra! Pluggis-Malin, gillart! ;)
Men på tal om plugg så ska ja nog sätta mig och göra lite nytta nu innan det blir heelg!

Over and out


Slänger in en somrig bild på läckerbitarna Gabriella och Amanda! :)


Kände mig tvungen att lägga in en bild på mig som student också, har ju börjat gå ner lite i vikt nu också som ni kanske ser! ;) Haha (Sorry för dålig humor!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0