Brr

Är trött idag, blev en sen kväll igår!
Ska strax hoppa in i duschen och sen göra mig iordning litegrann för Natta och Filip ska hämta mig runt 9. Sen så det det utflykter och äventyr hela dagen, typ ialla fall. :P
Vädret ser sjukt tråkigt idag i alla fall, grått och blåsigt!
Har inte så mycket mer att skriva egentligen, så ja slänger in en fin liten lista istället. 

Saker som jag verkligen inte tål! Hade nog kunne gjort en väldigt lång lista egentligen, men det här fick räcka!

  • Hatar när man har följt en serie och så tar den slut (Typ O.C) eller att säsongen är slut så man måste vänta superlänge på nästa avsnitt.
  • När folk säger att dom ska göra saker men ändrar sig i sista sekund.
  • Ljudet av frigolit!
  • Folk som smaskar helt okontrollerat så man bara önskar att man hade hörselskydd och regnjacka på sig om man råkar hamna för nära.
  • Att jag är så himla dålig på att ta tag i saker, men bäst på att skjuta upp allt som är tråkigt/jobbigt.
  • Att vissa människor helt enkelt alltid måste ha rätt, även fast man har fakta på att dom har fel!

    Over and out

    Ps, fan va ja fryser! Ska hoppa in i duschen och värma mig nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0