Freedag

Tänkte försöka sammanfatta mig dag lite kort för alla nyfikna där ute! Så idag har jag: Pluggat, tagit en dusch, ätit lunch, kollat på serier, målat tånaglarna, käkat en GI burgare på Max, suttit barnvakt, varit lite extra dryg och retat min älskling, skickat otroligt meningsfulla sms till Therése om livets mening, varit uppe i Hemlingbybacken och kikat ut över Gävle.
Tror jag fick med det mesta i alla fall. Så ja hoppas att intresseklubben antecknar.
Nu tänkte ja kissa, borsta tänderna och gå och lägga mig i vår otroligt sköna säng för att sova.

Over and out

Ps. Kände att det här inlägget va otroligt intressant. Kanske ska göra ett liknande inlägg i morgon fast med bilder, tror ni skulle tycka om det. Ni gillar ju att titta på mig, måste vara för att jag är så himla snygg! 
Hoppas också att åtminstonde någon förstår ironin i det här inlägget, minus det med bilderna då! ;) 


En riktig läcker bild på mig, också ett exempel på ironi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0