Go!

2 prov avklarade så nu har jag bara 1 kvar. Sen är det HEELG! :)
Inte för att jag har bestämt nåt särkilt men ändå skönt med helg eftersom Älsk är ledig då, så vi ska nog kunna hitta på nå skoj.

Hann ju med bussen imorse också, sen så gick jag hem. Hade först Therére som sällskap i telefon och sen Pappa så det gick superfort att gå hem.
Bra start på fredag den 13e! :) Just ja, såg en svart katt som tänkte springa över vägen, men han vände precis innan vägen och sprang därifrån. ;) Men än är ju inte dagen slut.. :P Haha

Over and out

Kommentarer
Postat av: Therére

Malin, Therére ? Har jag fått ett nytt namn nu också ?Hm, låter udda. Speciellt. Kanske gillar jag det. Eller så hatar jag det.

Blogga mera, jag har inte så mycket att göra. Underhåll mig !! ;)

2011-05-15 @ 16:08:49
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0