HÄJJ

Malin gör iordning lite mat och jag kollar recept till mojitosen som vi ska hälla i oss ikväll. Eller så kanske man inte säger ? Som vi ska mysdricka ikväll låter bättre. Så, så är det :)
Jag heter Therése Kallur, är 22 år och kommer från Bollnäs. Malin är min vän. Vi bodde grannar i det sunkiga Järpen för typ 2 år sen nu. Tiden går läskigt fort, men vi ska vara glada för att vi fortfarande lever. Jorden skulle ju gå under idag, om nån missat det ? Det kan ju vara så att det faktiskt har hänt, men vi vet ingenting, utan fortsätter bara våra spökliv här på en icke-existerande jord. Bara en teori..
Hon bjöd ner mig den här helgen bara för att hon skulle få dricka sina mojitos och ha det roligt med mig. För jag är en rolig prick, speciellt med nån promille i kroppen om man säger så... Vi dansar, sjunger, gör klädbyten, knäpper kort, till och med filmar lite omedvetet... HEHEHEHEHE.
Nu är hon nyfiken på vad jag har skrivit också, och fräste just till för att jag inte ville läsa upp det nu. Jag tyckte hon kunde läsa det själv sen. Jävla bitch !
Vet egentligen inte varför jag åkte hit när hon ska vara på det här viset... suck. Kanske smiter ut sen när hon sitter och bajsar.
Fast först vill jag nog ha lite mat. Tårta räcker inte hela dagen, för ja, hon släpade med mig på barnkalas, ungen fyllde 1. Hur kul är egentligen det !?
Som sagt. Jag är rolig. Fattar ni inte det så är ni dumma i huvet !
"Skriver du värsta novellen eller?" Klagar hon nu. VA FAN KVINNA, SKÄRP DIG !
Donna är ju iaf söt, så blir hon värre sen så kan jag ju leka med henna iaf.
Fast nu har hon gjort en tzatziki till mig, så jag kan nog stanna hela kvällen, och när jag har druckit några dl sprit sen så bryr jag mig nog inte så mycket om vem det är jag umgås med. Jag har ju en rolig dialog med mig själv iaf. Så det får gå för den här gången... Men nästa gång hon ringer, då svarar jag nog inte.
PUSS PÅ ER !
Mvh, Therése

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0