Hej !

Visste inte vad jag skulle ha för rubrik, så ja snodde Thesése påhittiga rubrik idag. Men den är ju rätt intressant om man tänker på det, ja kan ju både mena hej som ehh ja, hej, eller så kanske ja menar hejdå, eller så kanske ja säger hej till en speciell person. Spännande..! 
Har varit super-trött mest hela dagen, tråkigt. Men jag har ialla fall varit duktig och bakat muffins. (Äntligen, som jag har tjatat om dom nu! ) Och i morgon ska ja försöka baka GI muffins, spännande va?

Började ju också en ny kurs i måndags, vet inte om den är intressant än eftersom ja inte har öppnat boken än. :O Måste nog göra det i morgon, kan väl säga att jag tog lite långhelg eller nåt. Låter ju bättre än att säga att jag bara är slö har en massa andra super-viktiga saker att göra om dagarna, Haha. Det sista va dagens skämt för er som inte hajjade det!

Men nu ska ja fortsätta googla en stund innan ja ska natta, jag älskar google för er som inte visste det!
Fan, kom precis på en ny rubrik, men vill ju inte ändra nu eftersom ja måste ändra halva inlägget då. Så jag skriver den här istället, Google is my friend. Lite mer kul än Hej ! Men men, alltid lätt att vara efterklok!

Tror det är dags att sova nu!

Over and out


Har varit dåligt med bilder ett tag nu, så ja slänger in en för syns skull!

Kommentarer
Postat av: Therése

Haha, du är ju bara knäpp ;P

2011-05-18 @ 08:04:31
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0