Jag har också en vän..

En vän som skryter för att verka bättre än andra. Sen blir hon arg för att jag säger vad jag tycker och skyller på att jag är avundsjuk bara för att jag kritiserar hennes val.
Och sen så börjar hon på fullaste allvar tro att det är mitt fel att hon har fått en finne i näsan. Kan inte stå helt rätt till där inte.. Hur kan det vara mitt fel om ja får fråga? Mina "spydiga" kommentarer kanske?
Och jo "GuUmmZzZan", jag glädjs med dig när det går bra för dig, men just nu så tycker ja nästan lite synd om dig...
Saknar också våra roliga stunder tillsammans, men för att dom ska komma tillbaka så måste ialla fall en av oss ändra på sig, och den här gången är det inte jag. 

Älskar dig, tråkigt att det skulle sluta såhär, men den här gången så är det du som får lämna tillbaka "du-vet-vad" för att det ska kunna bli som vanligt igen..

Vet att du läser det här också!

Over and out



Kommentarer
Postat av: Therése

HOHO ? Har du slutat att skriva ? Är du helt nere med tanke på det här inlägget eller ? :/

2011-05-10 @ 21:50:14
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0