Lill-lördag

  • Har klippt Henke
  • GI muffinsen står i ugnen
  • Jag har pluggat (Fast ska fortsätta i morgon)
  • Jag har hunnit hämnats på Therése ( =Hon hade 99 nya händelser på fejjan idag, haha)

    Så nu ska ja bara vänta på att muffinsarna blir klara, hoppas på att dom går att äta och förhoppningsvis lägga mig i soffan med en muffins och kika på One tree hill. 
    Känns som en helt okej dag/kväll.

    Over and out

    PS. Dagens negativa, Donna fiser sjukt mycket ikväll och självklart ska hon ligga under mig. Tur att hon är så söt så hon kommer undan med sånt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Morr på dig !!

Haha, jag sitter och fiser en hel del jag med just nu. Jag och Donna kan bilda fisklubb ;)

2011-05-19 @ 18:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0