Lyckad helg

Har haft en jätterolig helg!
Igår så va jag på barnkalas eftersom lilla Agnes fyllde 1 år. Det va jättemysigt och vi fick en massa gott fika. :P
Sen på kvällen så vart det full rulle på mig och Therése, först så drack vi Mojitos hemma hos mig och sen så drog vi ut på Heartan. Hade skit-kul! :D
Idag så har det varit en slö dag, har mest legat i soffan. Men som vanligt så åkte vi hem till Mamma och Pappa på söndags middag, det tycker ja om! ;) Massa god mat, som alltid!
Ja vet inte riktigt vad som ska hända och ske nu ikväll, men det lutar väl åt att det blir en ganska lugn kväll.
Funderar på om jag ska plantera om lite av plantorna och flytta ut dom på balkongen, börjar bli dags nu! :)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0