Måndag igen

Dåligt med bloggandet nu, men har inte så mycket att skriva. Har mest fixat med en hemlig grej som ja inte kan skriva här, hehe. Kommer bild på det efter helgen! ;) 
Sitter och värmer mig lite i soffan nu innan det är dags för duschen, sen ska ja nog göra nåt att äta också innan ja ska sova. Är grymt hungrig, åt middag mycket tidigare än vi brukar.
I morgon så ska jag dessutom förvandla köket till en muffins-fabrik, ska baka till min söta guddotters 1-års dag! Fast sen ska ja frysa in dom och så ska jag ta fram dom på fredag igen och dekorera dom med en massa söta grejer. Kommer nog bli bra.
Ska självklart baka GI-muffins också, slänger in receptet efter jag har provat dom så jag vet om dom är goda! ;)

Over and out

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dåligt att inte skriva hemlisen, är ju nyfiken! Jaja får väl vänta tills på lördag.. ;)

2011-05-17 @ 21:39:09
Postat av: Therése

HIHI, jag vet hemlisen ;)

Pöss påre

2011-05-17 @ 22:49:29
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0