Through the day

Idag så har jag spenderat dagen med Emma på stan, tog en fika och kikade lite i affären. Hann även med en sväng i solariet så det va toppen! Less på att se ut som en snögubbe nu, vit och rund! Haha
Ska ta det lugnt en stund nu och duscha och fräscha till mig lite, sen så går ja nog över till Emma och tar ett glas vin eller två, det är ju aldrig fel! ;)
Funderar även på om jag ska våga mig på lite brun utan sol på benen eftersom dom aldrig blir riktigt bruna, fast risken finns ju att jag blir helt fläckig istället, men men, chanser man får ta. :P Går ju alltid att peela bort om det blir alldeles för hemskt!
Blä vilken huvudvärk ja fick nu då, kanske för att ja inte har druckit typ 100 glas vatten som ja brukar..

Over and out




Looking to find
A way
Through the day
A life
For the night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0