Ytterligare 2

Har precis pratat med Sara en timme i telefon. Kanske ska träffa henne en sväng på fredag, hoppas! :)
Tänkte att jag skulle ha skrivit en ordentlig mat-lista så att vi kan fylla upp skafferiet och frysen, skönt att det hemma och bara behöva handla färskvaror ett tag framöver!
Det går framåt med min viktnedgång för er som vill veta. Har gått ner ytterligare 2kg, så nu är det alltså 7kg totalt som har försvunnit. Jag är happy! ;D Haha

Så det ska ja fira med att göra en ordentlig inpackning i håret. Ska verkligen kämpa nu för att gå ner 3 kg till, kommer kännas så skönt när jag har gått ner 10kg allt som allt. 
Och det bästa med det här är att jag aldrig behöver gå hungrig, ja får äta en massa god mat och kilona försvinner ändå! Fast ja har inte orkat mäta mig, gör nog det på söndag. :)

Over and out

Kommentarer
Postat av: Juliflickan

Men hur gör du ? Hur fungerar den metoden du kör ? Kan du inte skriva ett inlägg om vilken mat du äter, och hur du gör när du blir hungrig osv :)



2011-05-02 @ 15:32:33
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0