Byx-varm zingo

Åh vilken rolig fredagkväll jag har haft, har mestadels sovit bort hela kvällen känns det som, hehe. Va ju inte riktigt meningen att ja skulle sova, men men.. 
I morgon så ska vi ialla fall till Valbo en sväng, måste köpa en ny vinterjacka om ja inte ska frysa ihjäl när kylan väl kommer. Har kikat på lite olika affärer så jag räknar med att göra ett rejält fynd i morgon!
Tänkte skriva att ja älskar att fynda, men sen kom ja ju på att det borde väl dom flesta göra, eller..?

Sängen har ropat på mig i några timmar så jag antar att jag måste börja göra som den säger snart, men först så ska ja dricka lite zingo, muums som Maria Montazami hade sagt, byx-varm är det till och med, hehe.

Over and out


Saknar min fina hårtuss också, men nu är det nog inte långt kvar tills hon kommer hem! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0