Mitt i veckan

Då va det lill-lördag igen, och jag är helt slut som vanligt den här tiden på veckan. 
Så ikväll har vi bestämt att vi ska äta thai-mat, kolla på film och bara slappa! Låter som en underbar onsdag för mig. Men har inte riktigt bestämt vad vi ska kika på än, antingen så ska vi börja kika igenom twilight filmerna tills det är dags för sista filmen, eller så blir det nåt helt nytt..
Faan så kallt det har varit idag då, tycker defenitivt att det ska vända och bli vår igen nu. Men näe, måste först genomlida några månader av hemsk kyla och nästan konstant mörker..

Men nu ska ja göra min iordning för att åka och köpa thai-mat, är super-duper-hungrig!!

Over and out


Slänger in en liten bild på oss i brist på annat..

Kommentarer
Postat av: syrran

Se Crazy Stupid Love eller Limitless ;-)

2011-11-16 @ 19:18:53
Postat av: Therése

Hallå... det kommer en till film sen, hänger du inte med!? ;) Ps. Jag saknar dig. Puss

2011-11-19 @ 19:34:31
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0