Early morning

Usch vilken jobbig natt, först somnar ja på soffan så Henke väcker mig när han kommer hem och vi går och lägger oss. Sen vaknar jag strax föra 02.00, kan inte somna om. Så ja går tillbaka ut och lägger mig på soffan och filosoferar. Kommer då på att ja inte har gjort iordning någon frukost, så ja ställer klockan 20 minuter tidigare ön vanligt för att kliva upp att steka ägg.

Nu är klockan strax 5, så det börjar väl bli dags att gå och väcka älsklingen. Sen så ska jag väl åka och jobba.. börjar ju om en timme och 3 minuter. Oj va mycket siffror det blev, och va allting blev meningslöst dessutom. :P

Over and out

Kommentarer
Postat av: HANNA

ha en bra dag! :D

2011-10-06 @ 07:14:03
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-06 @ 10:33:26
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0