?

Sitter med ett glas vin och lyssnar på Björn Rosenström i min ensamhet.
Ojojoj vilken vild lördag-kväll tänker ni nu va!? De förstod ja väl, hihi.

Har ju försökt byta blogg ett tag, alltså flyttat över alla inlägg till en annan, men det går inte nå vidare så därför har jag inte orkat bloggat heller. 
Har dessutom samlat inspiration, har gått helt okej, har en massa grejer som ja tänkt skriva. Men just nu orkar ja inte..

Over and out

"Men känner mig själv, ja det gör jag kanske 
men jag är inte säker. 
Känner jag mig själv, ja det gör jag kanske 
men jag är inte säker."
-Björn Rosenström

Kommentarer
Postat av: CRAZYANGEL [2-barns mamma, löshår & masa mer]

Kul att du är med! Är det jack i headern? :)

2011-10-02 @ 10:27:28
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0