Jäser

Har nyss kommit hem från Jenny och anders, där blev man bjuden på smörgåstårta och vanlig tårta. Göttans! :) Blev sjukt mätt så nu sitter jag och jäser i soffan, ska strax ta en dusch och förbereda inför morgondagen men sen ska ja nog fortsätta jäsa. Orkar inte så mycket om ja ska vara ärlig.
Vart ingen städning heller, kände mig så himla dålig när iprenen började gå ur så ja vart liggandes på soffan. Bara hålla tummarna för att ja mår bättre i morgon då jag ska jobba. Känns tungt, men när man tänker på lönen som ramlar in om en månad så känns det genast mycket bättre! ;)

Over and out

Ps. Kom på att ja har lite bilder att lägga in från förra kalas-helgen, men eftersom ja knappt orkar resa mig så kommer det inte att ske idag iaf! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0