Sov-tajm!

Har inte riktigt ork att blogga hela tiden nu för tiden eftersom ja har skaffat mig ett jobb och ett liv. Haha :p Men ska väl försöka smyga in några rader i helgen om mitt otroligt intressanta liv så ni har nåt att läsa, skojjigt va!? ;)
Tror nog att det är dags att sova snart, klockan stog på 04.35 imorse, gääsp är ungefär det jag orkar säga nu.
Så gääääääääääsp på er! Slänger in en bra låt istället innan det här inlägget spårar ur alldeles för mycket, fast det kanske redan är för sent tänker ni då. Men då har ni fel, får om ni visste statusen på min övertrötthet så hade ni förstått att det här inte är nånting, hähä.

Kom på en kul grej förresten, tänk om man inte kunde sudda ut när man skrivit fel eller formulerat konsting, tänk va svårt det skulle bli att förstå vad det egentligen stog då. Mm, nu fick ni nåt att tänka på va?
En annan grej som ja hatar att inte veta, hur fraktar man en vuxen giraff genom ett kallt land som typ Sverige på vintern? För om man lägger dom ner så kvävs dom så det går ju inte. 
Är det en enorm benvärmare över halsen och ett par öronmuffar som gäller eller hur funkar det..? Den som vet svaret kan vinna nånting häftigt, bara för att ja är så snäll och verkligen verkligen vill veta!

Just ja, sova va de.. 

Men fundera på giraffen åt mig, och lyssna på den här. Adéle gillas, hon är grym, tycker inte du det så är det förmodligen nå fel på dig som inte ens en hjärn-doktor kan roda bor på.

Over and out

Ps. Har fått mejl av Nelly att mina skor kommer inom 2 arbetsdagar, YEEY! :D

Ps nr.2. Om ni inte fattar att ja använder min av ironi när ja skriver så är ni surpuppor som inte behöver läsa nå mer här. ;) (Ps nr.3. Det sista va grav-allvarligt... eller..? Fick ni ännu mer att fundera över.)

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej!! Läget? Vad är det för jobb? Nyfiken.

2011-09-18 @ 16:57:10
URL: http://letitsunshine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0