Like the stars miss the sun in the morning skies

På hösten och våren har jag en tendens att bli lite extra kreativ. Idag fick jag ett sug efter att ta fram skissblocket, som tyvärr mest består av halvfärdiga skisser. 
Dagar som dessa känner jag att jag vill ut och fota, rita och göra en massa saker som jag aldrig tar mig tid till. 
Men i brist på annat så tänkte jag lägga ut lite bilder på mina halvkassa och halvfärdiga skisser så har ni nåt att fnissa lite åt! ;)










Den sista bilden är dagens tidsfördriv, men ögonen vart bajs så dom fick inte vara med! ;)

Over and out


Kommentarer
Postat av: Therése

Du är ju duktig !

hihi, mhhmm... skaru ha för dom då ? :D

2012-02-02 @ 13:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0